Wednesday, August 3, 2011

Infaqkan rezeki kita



Alhamdulillah , pada 1/8/2011 saya telah membuat blog ini. Blog ini saya buat khusus untuk kita semua buat rujukan dimana tempat yang sesuai untuk kita infaqkan harta kita.


Pembaca boleh juga menyumbang tempat serta butiran lanjut kepada saya, insyaAllah saya akan postkan dalam blog tersebut. Butiran yang saya perlu adalah seperti :



  1. Nama: maahad/rumah anak yatim/dsd 
  2. Alamat penuh
  3. No talipon
  4. Email
  5. website atau blog
  6. Beberapa gambar yg sesuai - jika ada
  7. No akaun bank - jika ada
  8. Senarai barang yang di perlukan.
Bolehlah email kepada saya di alamat saiful.ezuan@gmail.com.

Allah berfirman dalam surah Al Baqarah, 2:2-3: 

" Kitab (Al quran) ini tidak ada keraguan padanya; petunjuk bagi mereka yang bertakwa.Iaitu mereka yang beriman kepada yang ghaib dan mendirikan solat dan mennafkahkan sebahagian rezeki yang Kami anugerahkan kepada mereka"

No comments:

Post a Comment